Sunday, August 21, 2011

මැරාගේ first ලවු එක ඉලවු උන හැටි.........


ආදරය හරිම සුන්දරයි එ වගෙම බිය ක‍රැයි..මේක මට වුනු ගොඩක් සිදුවිම් අතරෙන් එකක් විතරයි....එ දවස් වල අපේ කොල්ලො ටික කෙල්ලො කියන්නේ හරිම වාතයක් කියලා තමයි හිතාගෙන හිටියේ.........ගොඩක් වෙලවට අපි සෙට් එක එකට හිටියේ මොකද පි ඩයල් අපේ සෙට් එකට හරි ගියේ නැති නිසා මගේ බැජියේ සෙට් එක අයේ එලකිරි තමයි...කචා,මියා,සුදු,පොලා,ඔ‍ටුවා.අජා වගේ කොල්ලො ගොඩක් මම වටේ හිටියා..ඔය කට්ටිය තමයි මගේ බොක්ක......අපි තමයි අපේ පන්ති සෙට් එකේ එ කියන්නේ පන්ති හතරක රනර්ලා...කොටින්ම මිස්ල සර්ලටත් ගොඩක්ම සර්ලට "උබල මොකද කරන්නේ" කියල ඇහුවොත් "ඇයි උබට මොකද ඩො" කියල අහන්න පුලුවන් සයිස් එකේ අයියල මාත් එකක හිටියා.කවු‍රැ හරි විහිලුවට හරි මොකක් හරි කරොත් පැන්සල් පරක් හරි අනින්න තමයි පුරුදුවෙලා හිටියේ මම අනන්තවත් කොල්ලන්ට පැන්සල් පැන් වලින් ඇනල ඇති ලේ එන්න අපි කාටවත් සර්ලෙන්ඩර්නැ වුනේ නැ.......ඒ කලය හරිම සුන්දරයි අනන්ත් ගුටි කාල ඇති ගහගෙන ඇති එ මොරාල් කලේ උනු ඇත්ත සින් එකක්.මට ගමේ මැරා කියන්න ගත්තෙත් ඔය සින් එක නිසා..............


මම පාසල් ගියේ ***** මධය මහා විද්යාලයට දන්නවනේ කෙල්ලො ගොඩයි........හරිම ආසයි එත් තත්වෙට හරි නැති නිසා බොහොම අමාරුවෙන් හිත හදාගෙන හිටියා ඔය ඔක්කොම ලොකුකම් එක කෙල්ලෙක් නිසා වතුරට දපු කොලයක් වගේ දියවෙලා ගියා..එ කෙල්ල හත වසරට අලුතෙන් අපු කෙල්ලෙක් අපි එයාට "නිලු" කියමු..හරිම විසෙකාර දගකාර කෙල්ලෙක් ඇස් දෙක නිකන්...නිකන්..අර අර........අනේ මන්ද කියන්න බැ මාර ලස්සන්යි.......එ පැද්දිල ගැස්සිල දකිනකොට මගේ බොඩියම ගැස්සෙන්න ගත්තා.......හරියට මි මැස් මොරෙ හැදිලා වගේ....
කොහොම හරි මැරාගේ  මේ වෙනස අපේ උන්දට වටහා හන්න මහ කාලයක් ගියෙ නැ.....මම හිතුවේ උන් ටික දැන ගත්තාහම මැරා ඉස්කොලේ වසල ඉවරයි කියලා...එත් මැරාගේ පිනටද කොහෙද කිසිම අවුලක් නැතුව මෙන්න බොලේ මුන් ටික එකිට මැරාගේ නම කියල විහිලු කරනවා.හරිම සොක් අදහගන්නත් බැ......එත් කොස්ස කට තිබුනේ මම එ දවස් වල මැරා ඔය ස්බ්ජෙට් එකේ එච්චර හොද පේයර් කෙනෙක් නෙමේයි පළමු පෙම නිසා කිසිම අදහසක් එන්නෙත් නෑ..ඔක්කොටම වඩා හරිම අහිoසක කොල්ල නොවැ මැරා...........
කොහොම හරි යාලය ගෙවිලා ගියා මැයි මසේ කියන්නේ අපි හැමොටම සතුටු මාසයක්නේ මොකද ස්පොට් මිට් එක නිසා කොල්ලො බල්ලො වෙල ඉස්කොලේ හැම තැනම ඉබාගතෙ යනවා..පිට්ටනියෙත් එකම කෙලියයි දුවනවා,උස පනිනවා අපිත් ඉතින් බලගෙන ඉන්නවා මැර කම් කොරාට දුවන්න පුලුවන්යැ හැබැයි ඉතින් මොකක්හරි අවුලක් ගිය වෙලාවට හුසෙන් ලොක්ක අනිවා අපිට පාරදයි... කොහොම හරි දැන් මැරාට ඉවසගෙන ඉන්න බැරිම තැන ගිහින් අහන්න කියල හැදුවට නිකන් බැ බැ වගේ,,,ඔනම ගනන් කාරයෙක් ඇබරෙන මොහොතක් තමයි ඔය උදාවෙල තියෙන්නේ......කකුල් දෙකත් මොකක්ද වෙලා......ඉතින් මමත් හැම කොල්ලම කරනව වගේ අධාර පැතුව......හැබැයි ඉතින් කොච්චර කියෙවුවත් නම් කියල විහිලු කරත් එකෙක්වත් ෆේස් කරන්න යන්න කෑමති නැ දැන් මොකද කරන්නේ.....


මම = අඩො කචා මට බැ බන් එකි ලගට යන්න....උබ ගිහින අහපන්කො බන්
කචා = අනේ මේ හු*තො තො ගිහින් අහපන්...මම ගිහින් ඇහුවට හරියනවද බොල යම ඔනනම් මම ලගට එන්නම්.....
මම = අනේ එහෙම කරන්න එපා බන්.....
කචා = මට බැ බන් කියන එක අහපන්කො අර අනිත් උන් ඉන්නේ උන්ට කියපන්.......
මම = හා කමක් නැ අද ගෙදර ගිහින් ‍රැ 350 රයිස් එකක් කනවා.........හිත් හැදෙන්න...
කචා = අඩො උබ ගාව 350 තියනවද ?


මුන් කොච්චරවත් හිටියට පගව ගන්නකොට පොලොසිය හොදයි


මම = ඔවු ඇයි
කචා = කලින් කියන්න එපැ යකො හිටපන් හිටපන් මම අහන්නම් හැමැයි පුතො රයිස් නම් එපා අරවා බාගයක් නම් එල ?
මම = ගල්ද ?
කචා = නැ පොල්....වේ* බල්ලො ගල් නැතුව කසිප්පු ගහන්නද ගල්ද කියල අහන්නේ මොඩයා....
මම = හරි හරි දෙන්නම්...


දෙන්නම් කියපු ගමන් මෙන්න යකො කොච්චරවත් බැ බැ කියපු එකා වේඩිල්ල වගේ කෙල්ලො හිටපු තැනට ගියා....දැන් ඔන්න මැරා එකසිය ගානට වෙවුල වෙවුල ඉන්නවා මු මොන ජල්තරයක් කර ගනිද කියලා...........කතා කරන දේවල් ඇහෙන නැති නිසා ඇහෙන මනෙට අනිත් උනුත් එක්ක කිට්‍ටු කරා..........


කචා = ආ.........නoගිලා ......


අපොයි විනාසයි මු නිකන් මොකක්ද කියනවා වගේ එක කියපු කැත් විතරක්....චික්
මුසලයා කැව වැඩේ......දැන් අනිත් එවුන්ටත් අප්සට්...දැන් මොනවා වෙවිද ?
ඊලග පොස්ට් එකන් බලමු නෙද ?

5 comments:

අරුණ හෙට්ටිආරච්චි said...

මටත් ඔය වගේ කතා නම් ලෝකයයි. ඒවත් ලගදීම එලියට. ඉතුරු ටිකත් ඉක්මනට ලියපන්.

Anonymous said...

මට හිතෙන්නේ වැඩේ කෙරෙන්නම ඇති කතා කරපු විදියට...

හිස් අහස said...

අපරාදේ උඹටම අහන්න තිබුනා මටත් හිතා ගත හැකි මොකද වුණේ කියලා .. නංගිලා අරූට වට කරගෙන නෙලුවද බං ?

මැරා... said...

අම්බලම=ඉක්මනට දාපන් මචන්
…ප්‍රසන්න = නෑ මචන් අපි උට කතා කරන්න දුන්නේ නෑ
…හිස් අහස = අනේ නෑ බන් අපි උව කුදලගෙන ගියා

Anonymous said...

හි හි ඉතිං ඉතිං

Post a Comment

ලැබිම් වලට වඩා නොලැබි බොහොමයි එම නිසා comment එකක් නොලැබුනා කියා අමනාපයක් තුන් හිතකවත් නොමැත....