Tuesday, August 23, 2011

මැරාගේ first ලවු එක ඉලවු උන හැටි.........2 ( පෑලෑන)

ඉස්සල්ලා පොස්ට් එකෙන් කිවුවේ අපේ අජා ගිහින් වැඩේ දෙල් කරගන්න ගිය විදිහනේ අද එතන ඉදන්....

…කොහොම හරි අපි කට්ටියටම වැටහුනා තවත් එක වචනයක් හරි මුගේ කටින් පැන්නොත් ලවු එකට බඩුම තමා කියලා..ඔන්න එතකොටම අපේ ඔය වගේ අවස්තාවල ඉක්මන් ක්‍රියාකාරි සමාජිකයෙකුවන  මියා.......

අඩො කචා උබ කොහෙද බන් හිටියේ මම උබව හැම තැනම හොයනවා......මොන මගුලක්ද උබ මෙතන කරන්නේ වරෙන් යන්න.....
…එ පොඩ්ඩක් හිටපන් බන් මේ අපේ නිල්..ලි බු..බූ..අඩො කට අත ඇරපන් බන්......මොකදද උ ..ම..බු...



අම්මො දැන තමයි ඇගට ලේ ටිකක ඉනුවේ.මියා ක්ච්චාවත් ඇදගෙන අන්තරස් දහන වුනා..කෙල්ලො ටික අන්ද බුත වෙලා මේ මොකද්ද වුනේ කියලා.ඇයි බොලේ අපි ඉස්සරහ ඔහොම දෙයක් වුනොත් ඉතින් අපිත් හොල්මන් වෙනවනේ...බල්ලගේ වැඩේ බුරැවා කරන්න ගිය නිසා  ආදරය  ප්‍රකාෂ කිරිම තවත් දවසකට කල් ගියා.….......


කාලය ගෙවිගියේ මම තවත් නිලුට ඇද බැද තබමින් මුලින්ම කතා කරන්න බැරිව හිටපු මම දැන් නිලුත් එක්ක කතා කරන මට්ටමට ෆිට් එකක ගොඩ නගාගෙන තිබුනා......දැන් කට්ටිය බලනවා නෙද එ කොහොමද කියලා එක මගේ මේ ටිකිරි මොලේට ආපු මාස්ටර් පැලෑන් එකක්...මම අර කලින් පොස්ට් එකක කියලා තිබුනා .......සමාවෙන්න අපේ මාලුවාගේ පොස්ට් එකක කමෙන් එකක් දැම්මා ඉස්කොලේ I.T යුනිට් එක ගැන..මම තමයි ඉතින් එතන බොස් මගේ අණට පිටින් යන්න පුලුවන් එකෙක් උසස් පෙළ පoතිවල හිටියෙත් නෑ..මොකද උන්ගේ වැඩ කරල දෙන්නේත් මම නිසා...අනේ මගේ අහිoසක කෙල්ලත් I.T කරන්න ගත්තෙත් මටම ලැබෙන්න තියන පිනටද කොහෙද කියල එ දවස්වල හිතුවට මැහුම තිස් දෙකකින් නවත්වන්න වෙයි කියලා ජිවිතෙට හිතුවෙ නෑ....... 

කොහොම හරි මෙන්න මේකයි ප්ලැන...........

එ දවස් අපිට තියන වෙලාවටම තමයි නිලුලටත් තියෙන්නේ අපිට තියරි කරන කොට එ කාට්ටියට පැක්ටිකල්.......ඔය විදිහට තමයි කට්ටිය සතියෙන් සතිය මා‍රැ වුනේ........අපිට උගන්නන මිස්ලා දෙන්නෙක් හිටියා එ දෙන්න තමයි...ඔය වැඩ දෙකම කරගෙන යන්නේ එක්කෙනෙක් තියරි අනිත් එක්කෙනා පැක්ටිකල්.......දවසක් දා අපේ තියරි උගන්නන මිස් නිවඩුවක්  දාලද කොහෙද ඉස්කොලේ ඇවිල්ලා නෑ.......කොහොම හරි උදේ පිරියඩ් එකේ තමයි තියෙන්නේ..........

ආ මිස් කෙසෙ හො ( ඔහොම තමයි අපි මිස්ලට ටොක් කරන්නේ )
මොකක්ද ළමයො එ කියුවේ...........?
නැ මිස් කොහොමද කියලා ඇහුවේ
ආ තමුසෙලා දැන් හින්දිත් දන්නවද ?
අයියො නැ මිස් දන්නේ නැද්ද මේ ඉතින්.........
දන්නවා දන්නවා......තමුසෙලා අද පoතියට යනවා අද මිස් නැ
අම්මට සිරි එල එල
මොකාට සිරි........
ආ.....නෑ......හරි හරි අපි යන්නම්........


ඊලග පොස්ට් එකෙන් පෑලෑන මතක් වුනු හැටි........  

 … 

3 comments:

අරුණ හෙට්ටිආරච්චි said...

මාස්ටර් ප්ලැන් ගහපු වෙලාවේ සිම්පල් ප්ලැනක් ගැහුවනම් වැඩේ ගොඩ

හිස් අහස said...

බලමින් ... බලමින් ..

Yasith Gamage said...

මොකෝ දැං ලියන්නෙ නැත්තෙ ? අතාරින්න එපා බං

Post a Comment

ලැබිම් වලට වඩා නොලැබි බොහොමයි එම නිසා comment එකක් නොලැබුනා කියා අමනාපයක් තුන් හිතකවත් නොමැත....